poniedziałek, 4 listopada 2013

Na ratunek wypadającym włosom

Człowiek to dość ciekawa istota. 
Większość pięknych futrzaków w świecie natury linieje na wiosnę gubiąc nadmiar naturalnego kożucha. 
Więc czemu ja linieje jesienią?
Okres przesilenia to co roku najgorszy czas dla moich włosów. Wypadają mi ich garście doprowadzając mnie do szału. Co tydzień czyszcząc szczotkę mam ochotę wyć do księżyca, bo to co z niej wydobywam przyprawia mnie o dreszcz. Mam stosunkowo długie włosy, jakoś tam za ramiona. Są cienkie, delikatne i lubią płatać figle. Od produktów do pielęgnacji włosów nie oczekuję przeskoczenia tego co dała mi natura, lecz usprawnienia mojego współżycia z tym co rośnie na mojej głowie.

Jesień to jak wspominałam ciężki czas dla mojej czupryny i tym razem by pozbyć się problemu wypadania włosów sięgnęłam po Cece of Sweeden.

cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy


Czego możemy oczekiwać po produktach o właściwościach zapobiegających wypadaniu włosów?

Działania powierzchniowego- czyli walki z wypadaniem włosów spowodowanych złą kondycją skóry głowy.
Jeśli wypadanie włosów jest spowodowane chorobą, osłabieniem organizmu lub hormonami nie oczekujmy od kosmetyków cudu- to zwyczajnie w świecie niewykonalne. Nie mylmy łamliwości włosów z wypadaniem. 

Moje oczekiwania względem kosmetyków zapobiegających wypadaniu włosów są proste. Chcę przestać zamartwiać się wyglądem szczotki po czesaniu włosów. Oczekuję od kosmetyków łagodnego oczyszczenia włosów i skóry głowy, braku podrażnień potęgujących wypadanie oraz właściwości poprawiających wygląd oraz kondycję włosów.

Powodem wypadania włosów może być też anemia, więc jeśli kuracje doraźne w postaci zmiany pielęgnacji włosów, suplementacji zawiodą warto wybrać się do lekarza w celu wykonania morfologii. 

Cece of Sweeden proponuje nam 3 etapową kurację zapobiegającą wypadaniu włosów.

1 krok
Oczyszczenie i zapobieganie


2 krok
Odżywianie

3 krok
Zapobieganie i stymulacja wzrostu.


cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy

Przejdźmy może do 3 produktów którymi kurowałam swoje włosy. Dzielnie stosowałam pełną kurację przeciw wypadaniu włosów.

Cece MED Witaminy - Wypadanie włosów. Prevent Hair Loss Shampoo

Profesjonalny szampon zapobiegający wypadaniu włosów, przywraca włosom witalność, stymuluje porost nowych, zawiera filtr UV.

Szampon zapobiegający wypadaniu włosów. Przywraca zniszczonym włosom witalność i blask oraz stymuluje wzrost włosów. Włosy są odżywione i pełne energii.

Czynniki aktywne:
Witamina A
- zapobiega wypadaniu włosów
- działa regenerująco na skórę głowy i włosy
- chroni przed zwiotczeniem skóry

Witaminy z grupy B
- stymulują porost włosów

Witamina H
- zagęszcza naczynia krwionośne wokół mieszków włosa
- pobudza porost włosów
- wpływa na właściwe funkcjonowanie skóry głowy i włosów

Proteina białego łubinu
- stymuluje wzrost włosów
- zwiększa ich gęstość
- zapobiega wypadaniu

Sposób użycia:
Niewielką ilość szamponu wetrzeć w mokre włosy i masować. Następnie spłukać ciepła woda.
Czynność powtórzyć.


300ml/ ok 25 zł

Duża wygodna butelka, spora pojemność wzbogacona wydajnością. Produkt doskonale się pieni.
Co do oczyszczenia włosów nie mam zastrzeżeń. Radzi sobie z zwyczajnym zabrudzeniem włosów i z zmyciem pielęgnacyjnych olejków.

Nie wysusza i używany solo nie sprawia, że po umyciu nasze włosy są trudne do rozczesania.
Delikatny zapach umila stosowanie

cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy


cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy

Cece MED Prevent Hair Loss Conditioner

Profesjonalna odżywka zapobiegająca wypadaniu włosów wzmacnia i regeneruje włosy, przywraca im witalność, zawiera filtr UV.

Odżywka zapobiegająca wypadaniu włosów. Wzmacnia i regeneruje osłabione i skonane do wypadania włosy. Czynniki aktywne zawarte w odżywce wnikają do wnętrza włosów, wpływają na poprawę ich kondycji. Lekka formuła nie obciąża włosów
Włosy stają się mocniejsze, odżywione, mniej podatne na wypadanie.

Sposób użycia:
Niewielką ilość odżywki wetrzeć w umyte włosy, po upływie kilku minut spłukać.

Czynniki aktywne:

Odżywka zawiera te same czynniki aktywne co szampon do włosów uzupełniając jego działanie. 
300ml/ ok 25 zł

Ma dość lekką konsystencję, dzięki czemu łatwo rozprowadza się ją na włosach bez konieczności użycia dużej ilości kosmetyku. Odżywki z reguły zużywają się znacznie wolniej niż szampony. Często myjemy głowę dwukrotnie w trakcie jednej kąpieli.
Przyjemnie pachnie.
cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy

cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy

Cece MED Vitamin complex Pevent Hair Loss

Profesjonalny lotion zapobiegający wypadaniu włosów, regeneruje skórę głowy, przywraca włosom witalność, stymuluje porost nowych włosów.

Lotion przeciwdziała wypadaniu włosów wywołanemu zarówno na skutek starzenia się włosa, jak i uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych zabiegami chemicznymi czy stosowaniem suszarek i prostownic. Dzięki proteinie białego łubinu przywraca zniszczonym włosom witalność i blask oraz stymuluje porost nowych. Kompleks witamin chroni przed starzeniem i zwiotczeniem skórę głowy.

Te same składniki aktywne co w pozostałych kosmetykach z tej serii.


Cena: 20zł / 75ml

Lekko żółtawa ciecz. Praktyczne opakowanie przypominające butelkę od aplikowania farby do włosów. Klasyczna wcierka o delikatnym zapachu. Nie obciąża włosów co bardzo mnie ucieszyło- miałam zawsze problem z przetłuszczaniem się włosów po stosowaniu kosmetyków wcieranych w skórę głowy.

cece of sweeden, prevent hair loss, walka z wypadaniem włosów, włosy

Stosując całą serię postanowiłam opowiedzieć wam ich działaniu.
Co przypadło mi do gustu?

 Włosy po użyciu 3 kroków są sypkie, gładkie i puszyste. Nie potęgują przetłuszczania się włosów.
Poprawa kondycji włosów jest widoczna po tygodniu regularnego stosowania. Wcierka łagodzi podrażnienia, a pozostałe kroki wygładzają łuski włosów. Włosy są na tyle odżywione, że nie musiałam używać maski do włosów przez cały okres stosowania. W tym momencie jestem w trakcie 5 tygodnia stosowania a zużycie zaobserwowane w opakowaniach sięga zaledwie połowy opakowań. Wydajność to lubimy.

Ale w końcu interesują nas właściwości zapobiegające wypadaniu włosów- otóż to produkt ma zapobiegać, a nie powstrzymać wypadanie. Osłabione cebulki nie powstaną na baczność dzięki środkom stosowanym od zewnątrz. Aby powstrzymać wypadanie włosów musimy zadbać o siebie od wewnątrz. Moim zdaniem najbardziej skutecznie z całej 3 działa lotion. Jeśli kompletujecie kurację warto dołączyć go do waszej kolekcji specyfików. Często wypadanie włosów spowodowane jest podrażnieniem- farby, źle dobrane kosmetyki pielęgnacyjne lub te przeznaczone do stylizacji. Wcierka radzi sobie z każdym kwiatkiem na głowie.

Jeśli chodzi o stymulację wzrostu - widoczna lecz nie powalająca na kolana. Łatwiej obserwować wzrost osobie farbującej włosy- a na szczęście do takich się zaliczam- odrost rośnie, a ja zaczynam myśleć o ufarbowaniu włosów.


Po ponad miesiącu stosowania zaobserwowałam wysyp baby hair- podobnie miało miejsce w trakcie stosowania oleju łopianowego.

Komu polecę tę serię? Posiadaczkom cienkich włosów, po użyciu moje wyglądały bajecznie. Posiadaczkom wrażliwej skóry głowy. Takową jestem i nie odczułam niepożądanych efektów ubocznych.

Baby hair zawsze mile widziane. Cóż osłabienie organizmu spowodowane przesileniem dało mi popalić- w końcu zaliczyłam już 2 przeziębienia pod rząd. Nie ma co oczekiwać cudów włosy to czują i chcą uciekać z tonącego statku.

Kolejnym plusem jest dostępność- produkty Cece dostaniecie w każdym Rossmannie, Drogerii SuperPharm oraz Hebe.

Dam wam znać jak potoczy się dalszy ciąg kuracji na fanpage jak już uporam się z zużyciem serii.

Pozdrawiam,
Klau.

7 komentarzy:

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...